sâmbătă, 24 aprilie 2010

Revolutia Noua

Scopul formarii acestui blog este unul simplu.
De a starni sentimentele poporului ,pentru a da frau tuturor emotiilor inchise de zeci de ani noi,libertatea exprimarii in aceasta tara ramane controversata precum era pe timpul comunistilor.
Ai o idee mai ciudata?Esti un ciudat,nimic mai mult.Creativitatea ta ramanand inchisa si dezbatuta doar in tine.NU ASA SE PROCEDEAZA!

Nimeni nu s'a uitat urat la Steve Jobs ,un fondatorul apple,cand a fumat marijuana si ia venit ideea sa formeze Apple Inc.Ce a urmat din cauza asta?Ipod-uri,Ipad-uri,Imac si celebrele Iphonuri,cu touchscreen atat de complex si bun incat iti vine sa crezi ca aparut asa ceva in lume.
Si te uiti acum in ziare,50% din emigrantii din Romanica au probleme cu alcoolul.Deci PROBLEME,nu ca se imbata si se distreaza,au probleme!
Toata lumea e la curent cu generatia spirt si maricom sau a bizonului care se imbata si da cu sticla in cap si sta putin oleaca la politie,o mica amenda acolo,da un tanar de vreo 20 de ani care nu se poate intretine la facultate si vinde marijuana[un "DROG" fara vreun efect advers,mai sanatos decat o sa fie alcoolul,ajunge in "parnaie" 'aj-di' ani in inchisoare].Continui pe subiectul acesta in alt post.

*Dinainte doresc sa informez viitorii cititori ai blogului ca pot sa am/avem destule greseli gramaticale ,mesajul ramane transmis,m'am indepartat demult de cartile de romana ale caror reguli sunt mulate precum plastilina unei gradinite,mai gresesc poate si din viteza cu care tastez,dar asta nu conteaza,ortografia verbala sa fie corecta nu cea literara,in fond suntem creaturi carismatice nu vorbim prin scris ci prin comunicare orala.*

Continutul Blogului va avea de face cu politica,droguri,presa,legile si logica umanitatii,creativitatea,nedreptatea poporului nostru si tot asa inainte.Voi da exemple din alte tari,greseli sau puncte forte.

Trebuie sa inaintati blogul si sa il vizitati,nu vreau bani,comercialitate decat sa imi exprim doar eu punctul de vedere,dar in fond,daca nu 'am' viewuri si comenturi,e ca un magazin gol,nu dau faliment dar nici nu va ajuta.

Voi folosi AM sau EU ,chit ca suntem ,nu sunt.Vreau actiune,poate nu starnesc,dar macar va starnesc pe voi,iar la un moment dat,o sa pocniti,cum a pocnit Mao Zedong,Che Guevara si Fidel,Washington,Lenin si germanii,cum au avut curajul sa daramane Zidul Berlinului.
Vedeti unde au ajuns?Voi expune in alte posturi actiunile fiecaruia si cugetarea mea personala,daca scriu prea mult intr'un post o sa fie lung si greu de inghitit.

Acum,sa vedem,voi posta cat mai mult cat mai des cat mai intins pe toate subiectele si ma voi informa desigur si din comenturi.

Un comentariu:

  1. eu sunt de acord cu o noua revolutie chiar daca nu cred ca o sa se intample ceva deosebit, deoarece mai sunt si alti hoti in spate la basescu si boc, trebuie gandita bine treaba cu revolutia, ce facem si cu ceilalti avem nevoie de niste oameni "MARI" si de incredere ex Mircea badea nu stiu zic si eu asa am putea schimba acesta tara numai daca suntem uniti ca FRATII, si mai e o problema cu armata avem nevoie de ei sa fie de partea noastra dar nu prea cred ca nici ei nu sunt "corupti" sper din tot sufletul sa facem ceva sa nu mai stam ca mainile in san.
    Imi pare rau ca nu mai este ca inainte nu am simtit craciunul asta deloc din cauza la suparari si neajunsuri sunt un om normal ca oricare care din cand in cand mai ramane si fara paine in casa si cateodata imi vine sa plang ca nu am ce sa dau la copil sa manance multumesc lui dumnezeu ca am unde sa-mi pun capu sa dorm ca daca nu eram distrus definitiv

    RăspundețiȘtergere